dsd

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Chacha ONE AGAIN!

Av Diana Ismail - 3 oktober 2011 19:20

Cha chaa!


Nu är det som ni vet, om ni läste det förra inlägget, är jag Diana I, och har alltså ljusgrönt. Srry om det gör ont i ögonen på er, men jag gillar färgen XD

Jag Dede (Diana D) och Sabbe (Sabina) är "bästisar" alltså bäsa bästa bästa vänner.... XD Jag har en annan blogg, men bara till endast mig, men på den bloggen, som ni hajjar e det 3 som delar på en. Skicka gärna frågor lr nåt såntt, kommentera och eehh.... Hade bra!

Eller VÄNTA! Vi 3 förresten är 12 år gamla och vi alla gillar musik, fotboll och dans mm... Så mejla gärna om ni e intresserade i samma sak. Våra liv är svårt, men vår vänskap är stark. Kärlek till de, ÄLSKAR de mer än något annat, iaf..... BYE BYEE!!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diana Ismail - 6 oktober 2011 17:54

Tjaa!   Det har vart en KAOSIG dag idag i skolan alltså, det va tjafs om fotbllsplanen (som vanligt) och jaa, som vanligt så fick båda dela på den, asso idag var det JAG som dampade till max!! Jag skrek på de som om de vore min hundar HAHAHHA XD ...

Av Diana Ismail - 4 oktober 2011 14:42

Heej! Det är jag som är Sabina! Idag var det n vanlig skoldag! Ska ut med kompisarna nu! Herrå! ...

Av Diana Ismail - 3 oktober 2011 18:53

Hejj! Det är 3 "äger" den här bloggen! Ni märker vem av tjejerna som skriver genom att vi har olika färger på texten!! sabina=Turkos Diana.I=ljusgrön Diana.D=Rosa (Vi har två dianor)     Allt ni behövde veta!!! Puss&Kram       ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards